неделя, 5 септември 2010 г.

Мини кукличка...или новата ми любов!

Това, което ви показвам сега е част от един специален подарък, който приготвях лятото.
Мислих да публикувам тук в блога нещата, над които работих лятото по хронология, но...прецених, че ше ги показвам по важност. По важност за мен:)
Този проект - е специален подарък е от майка за дъщеря, поръчано ми беше да го измисля и направя , да има и кукличка...и картичка и нещо друго може би...
Нещата, които направих, ще видите в следващите публикации, а тук ще ви покажа кукличката...
Колебаех се от какво да я направя, дали да е малка, голяма, от печулин или глина, парцалена или не...и накрая се спрях на плетената на 1 кука мини кукличка...

Срещнах доста трудности с нея, но с компетентна помощ (Маме, Бабо, Благодаря много!)от страна на майка ми(по въпросите за тоалета)и на нейната майка( по въпросите за плетката) мисля, че успяхме достигнем до тук.
ДО тук или до там,.... до където това се превърна в новата ми любов.



Кукличката е плетена на 1 кука, пълна е с вата за плюшени играчки, ръчно е ушит тоалета й и изработено и бижуто й. На снимките все още не е в крайния си вид, защото след фотосесията й я подстригах, изравних прическата и й добавих 1-2 екстеншъна....Както и да е. 
Първи опит, има още много да се желае, но определено това е нова посока и нова страст , на която да се отдам.

Следва продължение...



10 коментара:

  1. Получила се е красавица!Особено косата! Страшно ми харесва! И рокличката-също :)Поздравления за новата посока и нека ти донесе удовлетворение и вълнуващи проекти!С огромен интерес ще чакам продължението!

    ОтговорИзтриване
  2. поздравявам те за разнообразните неща ,които умееш

    ОтговорИзтриване
  3. Поела си в посока,която води до чудни творения,още повече за човек с твоите възможности,така че мога само да си пожелая да гледам повече красоти!

    ОтговорИзтриване
  4. Леле, каква прелест- има си и пръстчета на краката :D

    ОтговорИзтриване
  5. Хехе,много е сладка бе,Лени:)
    На мен най-много ми харесва герданчето и дантелката на роклята.

    Колко е голяма.Не мога да разбера от снимките.

    ОтговорИзтриване
  6. Мерси момичета! Ценно е за мен мнението ви!Много!
    и препоръките и пожеланията още повече!

    ===
    Миленка, седнала се събира на дланта ти, и още за две ще ти остане място.
    Височината й е около 10см.

    ОтговорИзтриване
  7. МНого е готска, Ле! :) Тази нова страст ти се отдава с лекота! :) С нетърпение ще чакам какви чуднотийки ще изплетеш още:)

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятна е, с нетърпение чакам продължението!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Прелестна малка сладуранка си направила, чудесна е, браво :)

    ОтговорИзтриване