вторник, 14 септември 2010 г.

Искам да си купя!

Това, което ви показвам е нещо, което всички сме виждали и по руските и (по така любимите за мен) норвежки блогове.
Напоследък не блестя с идеи!
Но и е вярно, че няма нужда да откриваме топлата вода всеки път, но имаме нужда да се чувстваме чисти!
Както и да е!
Подбрах тази визия за един 60 годишен юбилей, за който нямаше нужда от картичка с много място за благопожелания, а само от самите тях.


Малките банкноти са с трансфер на салфетка, за които ме подсети моята майка, която напоследък често ми помага!:)

И така!


Използвам и тази публикация, за да ви покажа и моят първи хляб!

Е не е замесен ръчно от моите ръце, а от уред, който получихме от скъпи хора като подарък. Отдавна си представям как ще се храним с домашно приготвен хляб....и вече го правим. Няма да ви казвам колко е приятно целият ви дом да ухае на топъл хляб...и да го разчупваш докато все още пари.




8 коментара:

  1. Честито за пекарната!Миризмата на хляб(както и на липа)е от най-най-предпочитаните от мен!
    И браво за идеята с картичката!Винаги е стойностно и стилно едно изчистено представяне!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен е портфейла, Le! Изчистен, стилен и стойностен както казва bearkis . Честито за хлебопекарната.....направо усетих миризмата на топлия хляб! Чак ми се прииска и аз да скоча и да заредя моята - имам я вече 2-3 години...в началото беше страхотна еуфория - ежедневно използване и пробване на разновидностите хляб. Сега по рядко, но си я ползвам с мерак! Дано и при теб е така!
    Поздрави !Дани

    ОтговорИзтриване
  3. мерси дами!
    ще се старая и занапред и с хляба и с хобито.И в буквален и в преносен(И с прехраната, и с това в което се влагам изцяло)

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, да се проявя и тук :). Много автентично изглежда този портфейл и смятам да ти крадна идеята по някой "мъжки" повод. И за да съм си аз ще кажа, че има какво да се желае от тегелите ти (не че не съм виждала такива и на истински).
    Освен това не помня дали съм казвала колко се радвам, че се появи с нови сили след почивката... а вече и с топъл хляб. Честито!

    ОтговорИзтриване
  5. A Те4е, тя идеята не е моя. Само кривите тегели - са моя:))))))
    Има още какво да се желае не само от моите срещи с машината, но и от други неща.
    А за хляба и пожеланието - Благодаря! Скоро ще покажа и кифлички!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Портфейлът много ми харесва! Чудесен е! И браво за първият хляб! И аз пека, само че тестото го меся сама. Май и аз имам нужда от такъв уред ;) :D.

    ОтговорИзтриване
  7. Честита пекарничка,честита,наистина няма по хубаво от домашно приготвен хляб и вечеря със семейството и палави малки ръчички!!!Портфейла е страхотен!

    ОтговорИзтриване
  8. Портфейла е страхотен.
    Честито за пекарничката, много обичам топъл хляб и мога си предтавя аромата му.

    ОтговорИзтриване