вторник, 26 октомври 2010 г.

Ароматни картички и един подарък.

Това са картички с аромат на лайка, босилек, мак, детелина и още и още. Изработени за благотворителна кауза.

Хартията, както не веднъж съм казвала, е много увлекателно да си приготвиш сам, не само защото чувстваш, че заживява нов живот, ами и защото винаги добавяш по още нещо в нея. Не само емоция , но и друго...в случая растения и билки, които също имат в себе си някаква, друга и различна емоция.

Като, че ли така правим и в живота си и в отношенията си...винаги им добавяме и още. Още една емоция, още един аромат.

------------------

Използвам публикацията си и да ви покажа, картичката-подарък, която получих миналата седмица от Ганима, по повод деня на картичкоправенето.

Благодаря още веднъж Мария, затова че направи втора картичка за мен, защото първата не получих, затова че ми прати стил и топлина. Харесвам маковете много, и се радвам, че на този хубав празник изпратих макове и получих макове.
Сега съм по-богата!

8 коментара:

  1. Чудесни са. Сигурно е много хубаво да си имаш ухаеща картичка.

    ОтговорИзтриване
  2. И защото са неповторими,и защото са в "моя" стил,прекрасно ухание,поздравявам те!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ВИ!

    Деска, да, вършат работа и при кащлица и настинка!:D

    Бисе, не мога и дори да опитам в твоя стил, ти имаш твоя собствен силно искрящ почерк!

    ОтговорИзтриване
  4. Лени, прекрасни са!
    И аз много харесвам ръчно рециклирана хартия, но опитах само веднъж - може би процедурата не отговаря на прага ми на търпение :). Така, че много се възхищавам на хората, които я правят. Да не говорим колко чудесно я съчетаваш с други материали :)!

    ОтговорИзтриване
  5. Лени, страхотни са! И аз харесвам процеса, но като че ли не ми достигат идеи за прилагането на готовата хартия, при теб се е получило!

    ОтговорИзтриване