сряда, 23 май 2012 г.

Абитуриентско!







Картичка и кутийка за подарък на абитуриент.

Когато аз завършвах училище преди 15 години (ух, цееелиии петнааайсет) не ми подаряваха пари, както днес е удачно и познато да се прави, но пазя най-прекрасни спомени за бала си, за трудните години тогава, и за големия празник, който семейството организира и сама си довърших след това. Помня все още трепета, сбъднатите мечти. Как сама се гримирах и си правих прическа, как се облякох в мой тогавашен стил, с къса пола, около педя:) любими, чакани и мечтани док-мартенси кубинки (тези на моята взъраст знаят какви са) как ми дадоха на заем истинска чантичка Гучи, дори майка ми уши специален панталон, който обялкох след 12 ч. и колкото и труден да беше живота тогава, имах два тоалета, прекрасен празник, сбъднати мечти, бях себе си, и бях щастлива...Празнувах без да мисля, какво ми предстои тогава, защото знаех, че ще продължа да уча, да празнувам и да бъда себе си...:)
Радвам се, че завърших преди цееееели петнайсет, радвам се, че не получавах пари в пликче. Радвам се, че днес мога да ги правя аз, радвам се на съвременните абитуриенти, истински им се радвам. За по-широките граници, за по-големия поглед:) и за лукса, който биха могли сами да постигнат за тези, които го търсят.И за другите се радвам, дори повече. Те живеят в по-различни времена от нашите тогава....Само им желая - повече мъдрост!М-ъ-д-р-о-с-т!



Идеята за кутийката видях тук. Има и шаблон, но тъй като е малък аз си направих свой.
Гръбчето на бухалчето от кутийката е с крилца и също е с дизайнерските хартии на К&Company.

6 коментара:

  1. Много са сладки и картичката и кутийката! Мъдротстта е чудесно пожелание към младежта... дано се вслушат ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Хах...невероятен сладур е този бухал! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ле, много са хубави и картичаката и кутийката, но най-много ми харесва пожеланието :)

    ОтговорИзтриване
  4. :) Както винаги много идейни и картичката и кутийката.

    ОтговорИзтриване
  5. Ееех, Лени, по какъвто и повод да направиш картичка, най много се кефя на дозата оригиналност, която влагаш във всяка една от тях! И с тази успя да ме изненадаш много приятно! И успя да ме върнеш назад във времето, когато бях абитуриента и аз (преди цеееели 17 години), когато отидох на бала не с разкошна рокля, а с панталон (за ужас на мама), когато не получавахме парични подаръци в пликчета, но за сметка на това след бала козметиката ни беше осигурена за поне две години напред!

    ОтговорИзтриване
  6. Ама какъв бухал само....Стоя и го гледам и..какви ли не неща виждам в него..(даже абитуриентска рокля...хехехех и..големи...очи..)
    И тук да кажа..- който си го може си го може..
    Винаги се възхищавам на идейността на картичките ти. Всяка от тях има дълбок смисъл и е много, много оригинална. Мъдра...като те самата...
    Усмихна ме...

    ОтговорИзтриване