петък, 12 март 2010 г.

В зелено!

Предизвикателството на Двете Елши!

Много интересно предизвикателство, специфично, нетипично, приказно и...ирландско. Наизвадих зеленото, оранжевото, моливите и ето моето виждане:

Хубав повод за картичка,! Весел, шумен и пълен с шествия празник! Е доста далечен от нас и от мен специално, но пък това му е предизвикателното!





Поздрави за Двете Елши!



Използвани материали: Цветни картони, акварелни моливи, тънкописец, перфоратор сърце, златен брокат глитер, златен контур 3Д глитер, оранжево шнурче, тиксо и .....приятно чувство.







Надявам се ви да ви допадне!

Следвайки Иволина, участвам и тук:Opus-gluei GREEN

8 коментара:

  1. Жестоко!!! Много ми харесва, яко хрумване за знаменцето вътре, а и изображението е такова едно веселко, иде ми и на мен да рипна в лудешки танц под ирлански цигулки!!!
    Рали

    ОтговорИзтриване
  2. Следващият път, ще нарисувам и цигулка!:)

    ОтговорИзтриване
  3. На мен определено ми допада. Весела е!

    ОтговорИзтриване
  4. На мен определено ми допадна :). Страхотен танцьор си нарисувала!

    ОтговорИзтриване
  5. много много хубава-СТРАХОТНА

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна е Ели - бравоооооо !!!

    ОтговорИзтриване
  7. This is such a happy fun St. Patrick's Day card, love it! I am glad you played with us at Opus Gluei.

    ОтговорИзтриване