вторник, 20 април 2010 г.

Един спомен, за един бебешки подарък!

Преди време, моята сестра роди втората си дъщеря- Леа!
Сега тя е на почти 6 месеца. Измислила съм нещо, което скоро ще направя за нея и разбира се ще ви покажа, но преди това ми се иска да ви покажа тези подаръци, което направих , когато тя се роди.
А ето и какво предложих на на най-близкото ми семейство:

за Таткото:
куфарче за инструменти, най-нужни му в момента:
и по-точно: биберон, кърпички, чорапки, сапунче....и едно патронче водчица

За Мама:


Букет за майки  от бодита, памперси, чорапчета и др.


и разбира се за Каката:
(с прекрасното име Лени, която нямаше как да остане без подарък,
и то такъв, който освен, че е за Новото бебе, включваше неща и за нея самата)
Кукла приготвена от комплект, пелени, чорапогашници, памперси и чорапки



Идеята за парцалената кукла ми дойде някак си ...просто така, докато търсих нещо, което може да я накара да бъде грижовна кака, като начин да види, как от нищо става нещо, същевременно нещата от които да бъде подаръка да бъдат за бебето, но и да има нещо, което всъщност е и лично за нея- чорапогашниците....
е, друг е въпроса, че и пелените и биберона се ползват от нейните кукли...а телта самата тя ползва,правейки картички...
И така
за букета и куфарчето идеите са заимствани.


В крайна сметка ето и подаръците,
както и най-прекрасния подарък - Новия Живот, Семейството и Любовта:

4 коментара:

  1. Ле, имаш прекрасни племенници! Желая ви много щастие, а на децата истинско и прекрасно детство.
    А подаръците са чудни и поднесени с много чувство за хумор (с това патронче водка ме уби :D). Тези букети наистина са доста популярни, но твоята реализация е страхотна. А за куклата думи нямам. Браво за идеята! :)
    Чакам с нетърпение да покажеш следващите.

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си невероятно оригинална натура!Адмирации!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни подаръци си подготвила. Много ми харесват, тъй като са супер оригинални, особенно куклата :)

    ОтговорИзтриване
  4. Направила си чудни подаръци, с много любов и оригиналност! Най- очарована останах от подаръка за таткото- куфарче за инструменти :)))! Да ме беше видяла как се смея пък за водката:)))! Много ме развесели публикацията ти! Страшна си! Много си ги зарадвала! Букета и куклата са чудесни също! Всички са останали доволни, без съмнение!
    Не ми остава друго, освен да пожелая крепко здраве на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване