сряда, 28 април 2010 г.

Сватбени камбани!!

Тази седмица Арабела постави най-нежното и романтично предизвикателство.
Сватбени покани!
Не картичка, не проект, а покана ...за най-бялото, най-емоционалното, нежно, усмихнато и споделено тържество в живота ни!

Сватбеното тържество като традиция и като символика винаги ме е впечатлявало.
Приготовленията преди това, емоциите на булката, роклята, булото, тортата, подаръците, наздравиците, хората, танците...букета....всичко е толкова специално и забележително, че е един от най-открояващите спомени...

Аз като такава, която обичам всичко да си сътворя, приготовленията преди моята собствена сватба бяха едни от най-силните ми емоционални моменти.
Приготвих си всичко сама, покани, кошнички, хартиени цветя и картички за гостите, украсата, перцата, шампанското, цветята...измислих си почти и сама роклята, направих си бижута...изобщо...бях в стихията си.
Арабела ме върна в това време, преди 3 години, когато ходих по кинкалериите и купувах материали...толкова, че и сега имам кутии и торби от тогава.












Поканите, които направих сега са и с тези материали, които купих за собствената си сватба.
Ето защо и това предизвикателство ми е много скъпо.

Поканите, които ви показвам сега избрах да са много семпли с много малко усилие и много чувство, такива, от които спокойно могат да бъдат направени 100-200 броя.

Радвам се, че предизвикателството съвпада и с това, че трябваше да направя няколко модела сватбени покани, и всъщност ако бъдат харесани...ще заживеят собствения си живот и могат да станат част от магията и специалния празник на една булка...


In English for Opus Gluei


Happy Anniversary Ladies!

I congratulate you with my wedding invitations.
Invitations for the most emotional and memorable moment of our lives.

This post I described my one special  wedding day.
I have prepared everything for my wedding which was 3 years ago.
Invitations, gifts for guests, all wedding accessories, jewellery, cards ... even partly wedding dress.

To make these wedding invitations call me back at that time and I create them with great pleasure.

There is another reason these handmade invitations are special for me -
the materials that i used are from my own wedding

So
I congratulate you for your anniversary and  I assure you that I have great pleasure to participate in your challenges.

16 коментара:

  1. Супер са!Толкова са нежни,приказни!А тая с резедавата дантелка направо ме заплени!Има толкова прекрасно меко,лирично и женствено излъчване...

    ОтговорИзтриване
  2. Ле, и трите покани са прекрасни, чудесна увертюра си написала и ме накара да си представя всичко :) Надявам се и аз някой ден да се похваля с такива прекрасни емоции покрай подготвянето на този тъй очакван ден от всяко момиче :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно! Омая ме с този си свой разказ и ми се прииска и аз да се женя :) Много красиви и стилни картички, последната ми допадна много. Пожелавам ти да поемат своя път :)

    ОтговорИзтриване
  4. последната най много ми хареса-чудна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Поканите са много нежни и елегантни.
    Пожелавам успех и на тях и на теб.

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са, Лени! Нежни и изящни, много ми допадат. Разбира се винаги с удоволствие чета и за чувствата, които те вълнуват около създаването на всеки твой проект :).

    ОтговорИзтриване
  7. Мерси момичета!
    Ценни са ми думите ви.

    Радвам се, че и ме четете с радост.
    Една от страстите ми -писането!

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, на мен най-на сърце ми легна последната - искрящо бялата! Толкова е елегантна! Сигурна съм, че ще бъдат харесани, защото за всеки вкус има по нещичко в тях :)

    ОтговорИзтриване
  9. много са нежни ....тази с дантелата ми е любима сигурно доста си работела над тях :)

    ОтговорИзтриване
  10. Е, страхотни са!
    Първата- типично в твой стил- нетрадиционна, стилна, много хубава!
    Втората- много интересна с тази зелена дантела!
    Третата- традиционното бяло с всичките перлички по нея- прекрасна!
    Всичките различни по форма и по цвят, сигурна съм, че ще получиш добри отзиви за тях! Пожелавам ти го от все сърце! Ти го заслужаваш!

    Е, разбира се, че четем написаното! С голям интерес очаквам всяка твоя публикация и нов проект!

    ОтговорИзтриване
  11. Поканите ти са много интересни.На мен определено третата ми е фаворит.Първите две са някак различни-семпли,но в никакъв случай не са безлични.Те носят своето послание и съм сигурна,че много хора биха ги избрали.
    Аз също смятам,че поканите трябва да са такива,че да можеш спокойно да направиш голямо количество без да загубиш търпение.
    Имаш много интересни хрумвания,следя с интерес твоя блог!Успех!

    ОтговорИзтриване
  12. Le.до което се докосниш го правиш великолепно,за мен си много добър професионалист

    ОтговорИзтриване
  13. These are all so incredible. They are gorgeous. And so special that you used your wedding dress on them. And thank you also for your good wishes to us at Opus Gluei. We are thrilled to have you play with us.

    ОтговорИзтриване
  14. Oh, Le, your invitations are absolutely gorgeous! So elegant and beautiful!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Thank you for participating at Opus Gluei, we are amazed and inspired by your projects and hope that you always come over and try one out! These are absolutely lovely; classic, elegant, and so sentimental considering that you used something from your wedding to make them precious. THANK YOU!

    ОтговорИзтриване