сряда, 16 февруари 2011 г.

Пъзелно!

Миналият месец, януари, моят баща празнува рождения си ден!
Подарявам му всяка година неща, които сама съм направила,тази година реших картичката ми да е по-наситена със смисъл, и такава, която да говори за равносметките на рожденните ни дни.
Пожеланието ми към него беше достойно и внимателно да подрежда пъзела си, защото и ние градим своите, на неговата основа.
Парченцата пъзел са годините от живота му, и цветни са тези, на които се е родил, създал семейство, на които са се родили дъщерите му, внуците му. Цветна е настояшата година, която е на по-малко от половината до края..
Е, Татка, още веднъж ти пожелавам цветен и пълен с обич и благодарност, живот!


Това детенце с шапката съм аз, преди време....!



И в тази връзка бих искала да покажа и пъзелна картичка и за едно бебенце, тъкмо родено на най-близката ми приятелка. Вярно няма нищо общо с бебешка картичка, но и това ми беше целта. И още веднъж да им пожелая и от тук, щастието, което вярвам ги очаква, след като създадоха своята дълго чакана Божидара!


Желая и на вас да редите пъзелите си отгворно и щастливо!

5 коментара:

  1. Лени, това с пъзела е много оригинално! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много мил подарък, Лени :). Много ми хареса посланието, иска ми се винаги да го помня :).

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, момичета!
    За мен тези проекти-пъзели са важни и се нуждаех от вашите коментари, за да усетя дали са въздействащи и дали се харесват.Всъщност липсата на коментари ми дава отговор някакъв,
    което пък не ми пречи да правя още неща в тази посока, де!

    ОтговорИзтриване
  4. Каква инетерсна идея :).
    Знаеш ли кое ми хареса в тази за баща ти? Повече от половината пъзел е "бяло" платно, което ще бъде запълнено с още много цветни парченца от щастливи години.

    Хъм, а "не"бебешката картичка... всъщност ми е много по-бебешки насочена от повечето, които съм виждала по бебешката тема. Хареса ми как със съвсем малко щрихи си казала толкова много :).

    ОтговорИзтриване
  5. Ганима, мерси .
    Повече от пъзела е празен да,точно затова!А и не само, но и на някои от ключовите години досега съм поставила глоси ефект, а на празната част от пъзела също има много такива, което ми се иска да значи, че му предстоят наистина много значими години.

    А за бебешката - истински ти благодаря, точно това бих искала да вдъхва!

    ОтговорИзтриване