сряда, 10 март 2010 г.

Картички в необичайна форма!

И такааа!
Картички в необичайна форма!

Предизвикана са почувствах и седнах да помисля. Аз като любител на правилни форми и рамки реших, че това предизвикателство идва тъкмо навреме. Да изляза извън любимото и да създам нещо необичайно.
И така помислих си, че да правиш шейп картички трябва да си наясно всъщност за какво са те, какво послание да носят и защо го носят.

Достиганах до това, че всъщност самият е акцент е  формата.
Самата форма е послание.
Посланието и формата са едно.
Без елементи, без основа, без декорации...без допълнителен фокус.

Очертание и послание. Концентрирах се върху това.
Хрумнаха ми много идеи, много форми ми се извъртяха в главата, но ще покажа изпълнението на само три такива. Другите ще изпълня там когато им дойде времето и повода!

1. Прости ми. Подавам ти ръка!


2. С пожелание Напред и Нагоре!


3. Обичам те!


На мен, разбира се най- ми е по сърце парченцето пъзел, може би защото влагам винаги и по малко парче от сърцето си като рисувам и като създавам.

Избрах малък(мини) формат, около 5 см са във височина, защото в противен случай, щяха да бъдат прекалени. Всъщност както е и в живота ни - всеки един акцент е малък по форма и размер, но значим,
всеки един намек е кратък,
всяко едно послание...забележимо.


С трите картички, участвам в Картичкофурийското предизвикателство  на Билба!




Надявам се да ви харесат!

9 коментара:

  1. Много интересни хрумвания!Станали са оригинални картички.И на мен най-много ми допада парченцето пъзел:)

    ОтговорИзтриване
  2. Идеите са страхотни! Само си мисля, че можеше по-прецизно да ги изрежеш. Най-лесно е с ножичка за нокти например или скалпел, но мен лично със скалпела ми е по-трудничко.

    Иначе парченцето пъзел е чудничко хрумване:) Добре, че е Билба, та да стимулира такива готини картички!

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, мерси!
    И на Билба, че ни предизвика!

    За рязането, дааа!с ножичка за нокти ги рязах, но те са толкова мънички, малко по-малки от ножичката!А и просто си не мога.

    А са толкова мънички, умишлено, част от концепцията ми за форма и размер!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни хрумвания- направо последните две ще ги открадна за бъдещи мои проекти! Радвам, се че предизвикателството така те е стимулирало да измислиш тези картички!

    ОтговорИзтриване
  5. Лени, чудесни идеи! Браво-спор няма парченцето пъзел ми е любимо!

    ОтговорИзтриване
  6. страхотни са всичките!пъзел парченцето най- най ми харесва

    ОтговорИзтриване
  7. Много интересни и оригинални решения. И аз се присъединявам за парченцето пъзел.

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни идеини катрички, личи си че са много различни, супер са.

    ОтговорИзтриване
  9. И трите са много готини, но реденето на пъзел не отстъпва пред нищо! Номер 3!

    ОтговорИзтриване