петък, 9 април 2010 г.

Истински хендмейд!

Здравейте,
на което този път автор съм аз, приготвих следващите две картички

1. Брокатени цветя:


Изработени от картон, покрити с брокат глитер, 3Д контур злато, 3 шнурчета от завеса, картони!

2. Тестени цветенца






Изработени цветенца от солено тесто, оцветени с темпер и лак, червени шнурчета, нарисувана чергичка , вратичка и основа от картони, отрязана панделка!




Много ще съм радостна и очаквам прекрасни творби в това предизвикателство.
Участвайте и създавайте Красота!


Наградата е 


In English:


I made these cards for the challenge, which I am an author,  but the first card is also for two challenges:
1. Opus-gluei challenge-49-sparkle
2. 365 Cards - DIY Glitter Blossoms


11 коментара:

  1. Le- страхотни са картичките ти, както винаги! А втората с това интересно затваряне как си я измислила- не знам!
    Видях в твоя предишна публикациа ако искам кафяв брокат да се обадя. Използвам много ситен брокат, не знам този в Слънчоглед" какъв е. Имам мейл в блога, пиши ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Това е моето предизвикателство;)Нали всичко аз си майсторя...ще се включа обезателно.

    Тия тестени цветенца много ме радват:)

    ОтговорИзтриване
  3. Wonderful cards. I love how you used the gold string as flower stems. Thank you so much for playing with us at Opus Gluei again.

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни картимчки! Особено втората много ми хареса идеята. Как си направила цветята просто е чудесно. Станали са много оригинални!

    ОтговорИзтриване
  5. Тези цвечета са много лъчезарни как ги правиш толкова лъскави Хартията за която ме питаш позна. че е от обикновен тапет за стена и с тапетното лепили се залепва много добре

    ОтговорИзтриване
  6. соленото тесто го топих в боята за яйца сранаха. но да ги лакирам ли за блясък. твоите имат търговски вид

    ОтговорИзтриване
  7. Мерси на всички момичета,
    чакам ви в предизвикателството!

    Ади, непременно с твоя разностранен талант и ентусизаъм!
    Кречи, и ти, твоето творчество си е истински хендмейд,а за кафявия брокат ще ти пиша!

    Миленка, ти ме изпревари, юях да те поканя лично!

    Ем, от солено тесто!

    Шишкова, цветенцата оцветих с темперни и лакриах с безцветен лак, така издържат във времето.А за тапета - хитро си е, скоро и аз ще пробвам, само дето нямам, а и не сме замислили ремонт:)

    ----
    Thank you very much girls!

    ОтговорИзтриване