събота, 10 април 2010 г.

Намисли си желание!

Здравейте отново от мен,
тук съм, за да покажа и последната си картичка.

Много обичам  Line Art творби!
Може би защото си мечтая да мога да рисувам по този начин,
да имам този замах и с 2-3 черти да покажа всичко, да дам и образ и плътност и обем и символ,
Е, не мога по този начин, и като човек, който никога не е учил рисуване,
реших да опитам по друг- да прерисувам контурена картинка направена от някой друг.
Винаги съм смятала, че е най-трудно да нарисуваш кон, по това се разбира художник ли си или не, затова и реших, за да ми е още по-приятно да се затрудня сама.
Намерих контурена рисунка  в интернет и най-търпеливо и старателно я прерисувах, вниамвах къде са линиите, внимавах за съотношенията и хоп...мисля, че се справих добре.
Няма да скромнича, доволна съм от прерисувания си еднорог,

Някой може да си помисли, че е по-лесно да го напечатам и да го ползвам, но...този който ме познава, ще знае, че не е за мен това,
Да се опиташ да си направиш нещо сам е най-голямото ми изкушение!
(препратка към новото предизвикатлество на КФ, Истинска ръчна изработка!)


И така
включвам тази картичка в предизвикателството на Двете Елши "Вълшебна картичка"
и я подарявам на моята любима племенница, която се казва как....казва се Лени:))

7 коментара:

  1. Много добре се е получило конче-еднорогче:)
    Коне наистина се рисуват доста трудно, любими животни са ми и като ученичка предимно това рисувах:D
    По принцип животни никак не се рисуват лесно.Първо и много важно е да познаваш анатомията им.После всичко останало...
    Твоята картичка е супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Хайде и аз в отбора на рисуващите коне :D.
    Много добре си го нарисувала, Ле. А картичката е чудесна. Харесва ми и разположението на картинката върху картичката.

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси момичета!
    Много харесвам нещата и на двете ви...оставаше и да не можете да рисувате коне....:)

    ОтговорИзтриване
  4. This is so pretty, I love the effect of the glittering on the image - it is just the right "magical" touch! You do beautiful work, Le, love seeing your projects!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна се е получила.Справила си се много добре с рисуването.:)

    ОтговорИзтриване
  6. Thank you very much, Rosemary!

    Маги, мерси!

    ОтговорИзтриване
  7. Ле, ти винаги ме изненадваш с необикновени идеи! Рисунката е станала много сполучлива и придава на картичката много стил! :)

    ОтговорИзтриване