неделя, 11 април 2010 г.

Блог награда! Игра-награда-изненада!

Е тук е мястото да разкажа, че съм блогонаградена от Миленка!
Много й благодаря, много ми е гордо, че съм успяла да я впечатля с моето блогче и ме е удостоила с това си внимание!

Според правилата на тази виртуална щафета, трябва да изброя 10 неща, които ме правят щастлива, да разкрия 5 неща, които не знаете за мен и не на последно място да наградя 5 блога и създателите им.


Нещата, които ме правят шастлива са предимно свързани с хора и очаквания.
Така е било преди, така остана и до днес, особено щом главната ми роля вече е на майка.

1. Щастлива на първо място ме прави усмивката на сина ми. Всеки ден, когато се засмее на нещо, когато се зарадва, когато открие нещо ново в огромния нов свят около него. Щастлива ме прави той!
2. Щастлива съм, когато разбера, че притесненията ми са били напразни (с каквото и да са свързани)
3. Щастлива съм, когато след вдъхновението видя резултат
4. Правят ме щастлива хубавите думи за мен.
5. Прави ме щастлива споделянето на тайни от приятели.
6. Щастлива съм винаги, когато очаквам добра вест, щастлива съм преди да я получа.
7. Сънищата ми ме правят щастлива, защото са богати с послания на безброй пластове.
8. Когато почувствам някого близък, когато се привържем някяк си един към друг е едно от онеееези 10 или 1 милион неща, които ме правят щастлива.
9. Щастлива съм, когато съм близо до морето
10. Щастлива съм в моментите, в които съм напълно и безкомпромисно уверена, че мога да науча сина си на много полезни,важни и красиви неща.


Петте неща, които да разкрия за себе си...непознати до сега... незнам  какво да избера, толкова малко знаете, че толкова много остават неизброени.

1. Висше образование - Прогнозиране и планиране, модула не какъв да е, а макропланиране:)
2. Заинтересована съм от алтернативни школи, често търся отговори в такива. Изминала съм почти всички нива от системата на Норбеков. Завърших и Марков Колеж.
3. Една от най-любимите ми песни е на Nova Nova - Tunes. 
4. Обичам да готвя.
5. Обичам да съм будна през нощта и се чувствам некомфортно при изгрев.


И таакккааа
да наградя онези, които силно ме впечатляват.


1. Миленка
не защото връщам жеста, а защото имаш усет, и онова което правиш е уникатно и съвсем истински творчески.
2. Чигес-
защото умееш, имаш стил, изпипваш и правиш истински красиви неща.
3. Арабела-
защото си много интересн творец, умееш да премериш красотата, да създаваш и да се разпростираш творчески на много места.
4. Картичкофурии и Деси (Иволина),
защото това е мястото, където едновременно споделяш, учиш, награждаваш и се самонаграждаваш!
5. Ани- защото е уникален творец, вдъхновена и търсеща и винаги има какво да те изуми в нея!


Предааай нататък!

3 коментара:

  1. Ееее,тук вече много ме изненада!Благодаря!!!
    Предполагам,че ще си спестя обаче душевното разголване отново,така че само ще награждавам;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ле, благодаря ти за наградата :). Чудесно е да разбереш, че някой е забелязал работата ти :).
    Заинтригува ме факта, че се интересуваш от алтернативни школи ;).

    ОтговорИзтриване
  3. Ле, трогната съм от написаното от теб! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване