събота, 2 октомври 2010 г.

В синьо да празнуваме детски рожден ден!

Картичка за 1ви детски рожден ден!
Тази, която моят син ще подари на едно негово бъдещо приятелче (синът на моя пък приятелка)..
както и да е,
като казвам синът ми ще подари, имам предвид че наистина подаръкът ще е много личен, тъй като гумите на колата са от негова кола :)
(аз прибирам всички изпочупени гуми и части от негови играчки...за поводи като този)



С тази картичка ще участвам и в предизивкателството на Гери и Двете елши - вдъхновено от снимка;
(Ако елшите не признават участие в две техни предизвикателства, моля да ме премахнат)



15 коментара:

  1. Е, страхотна картичка, с много оригинални гуми!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Лени, гумите седят толкоз яко на тая кола! Даже малко ти завиждам за това, че има кой да троши играчки у вас, че да те снабдява с резервни части за картички:)
    Много ме кефи интерпретацията ти на снимката!:) И мерси, че участва при Елшите!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник! Картичката е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси момичета! Честит ви празник и на вас!
    Гери, радвам се!Иначе имам всякакви части...дори и малки пистолетчета, за които само чакам някой фен на гънс енд роузес да се появи и веднага ще ги употребя!

    ОтговорИзтриване
  5. Хехехе,много е забавна!Супер е!И цветовете прекрасни.
    Оффф,като знам и аз какви шуротии събирам,нищо не изхвърлям.Даже преди малко разтребвах едно чекмедже и събрах някви работи за изхвърляне и пред кошчето си викам: абе,може да ми потрябват и взех,че ги бутнах в друго чекмедже:))
    Ама това с гумите от количката е готина идейка;)

    ОтговорИзтриване
  6. Лени,пак си на ниво! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  7. Лени, много е сладка картичката!Страхотна идея за приложението на гумите(и аз имам цяла колекция гуми от моите момчета).

    ОтговорИзтриване
  8. Синя нежност за послушни дечица. Прекрасна картичка. И аз ще погледна на дъното на нашия кашон с играчки за материали.

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесна картичка, страхотна идея!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна е! Особено личният принос на сина ти :).

    ОтговорИзтриване
  11. Хаха, наистина много находчиво :). Май всички страдаме от събиране на неща за всеки случай :). Твоят "случай" обаче е наистина страхотен и много на място :).

    ОтговорИзтриване
  12. Харесва ми! Оригинална идея и красиви цветове!

    ОтговорИзтриване
  13. Ле, чудна е, много оригинална с тези истински гуми :)

    ОтговорИзтриване
  14. Ле, страхотна е много забавна :)И това с гумите е върхът :)

    ОтговорИзтриване