вторник, 28 септември 2010 г.

В златисто!

Това е една сватбена картичка, която трябваше да подготвя.Подарък от кум за младоженци/
Очевидно за да си отива с опаковката на подаръка, трябваше да я направя в златисто,
което ме затрудни и имайки предвид, че не трябваше да бъде и типична сватбена картичка...имах доста чуденки по въпроса. Постарах се да направя не толкова традиционна сватбена картичка с традиционни сватбени цветове и символи. Бяло и злато!
Дано са щастливи младите! Бели и златни!

Дано са щастливи младите! Бели и златни!


7 коментара:

  1. Мисля, че си се справила блестящо с предизвикателството, което си имала пред себе си! Много ми харесват цветята - разкошни са!

    ОтговорИзтриване
  2. Красива и нежна е станала! Прекрасно си се справила. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Блестяща изработка за блестяща картичка :). Много е красива и изобилна- дано им е такова и на младоженците :).

    ОтговорИзтриване
  4. Много,много е хубавка,златна и кипричка!Нека са щастливи младоженците!На новата ти снимчица си невероятна и сладичка!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Много, много ми харесва. Най-много се впечатлих от цветята. Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. "Тежка" и много стилна!Напомня ми за ароматен мед, печени ябълки, бяло вино и карамелизирани орехи.Ех...отнесох се в цвят и аромат.
    Много ми харесва,Ле!

    ОтговорИзтриване
  7. СТрахотна сватбена картичка и чудесна кутийка.
    Независимо че си имала доста чуденки резултата е прекрасен :)

    ОтговорИзтриване