петък, 28 януари 2011 г.

С пълно сърце...

Здравейте приятели,
Вече ми е време да се завърна,  при вас, след време на размисли и преподредби на ценности. Коледното време не бе моето време за творене. Ограничих се единствено с подаръците и се дистанцирах. Умишлено. От всичко червено и зелено...някак се почуствах затрупана...и ако продължа метафората...имах нужда да подишам.
Поех въздух,
Взех раницата си, в нея сложих идеите си, промененото си сърце и ето ме.

Считам, че най-добрия повод да се появя отново е инициативата „Предай нататък”.
Правилата всички знаем, няма да ги пиша, но искам да се извиня на всички, които прочетоха името ми сред 5те заявили желание на повече места.
Факт е, че няма да дам на толкова пъти по 5 хора, подаръци...
Уважавам правилата, но и с човек развиващ латералното си мислене, не видях ограничението в броя и в предаването нататък. Както и да е.

Който иска да получи ръчноизработен подарък от мен, нека се запише като коментира тази публикация.
Нека да заяви и своите предпочитания, познавайки ме като автор.
Нека да приеме и идеята ми, да не се съобразя със състезателния дух и да  не се огранича с първите пет.
На някакви принципи, които ще споделям във времето, ще изпращам И на други приятели част от сърцето си с прикрепено послание.
Моля всички автори, при които се записах, да се чувстват свободно и да не ми изпратят подарък.(давам си сметка, за това, че изпреварих много желаещи)
Ще изпратя ръчно изработен подарък „благодарност” и при тези, които се записах.
И последното, условие, което ме връща в реалността отговорно е, че съм автор без особени претенции за качество и без особени намерения да се нареждам след особено добрите и прецизни автори сред нас, които всички познаваме. Всеки, който иска да получи подарък от мен следва да знае, че граници, размери и начини за „ръчноизработване” за мен няма. Моля всички записали се, да не създават очаквания, защото има вероятност да не ги оправдая, а това ще е мъчително и за мен.
 И всеки, КОЙТО прецени 'предава нататък' като изработи САМ подаръците за други хора, свои близки или непознати, важното е да има зарадвани и доволни хора, които сами да решат да зарадват другиго.
Няма значение на колко и какво, а за който е ценно нека да спази правилата.
Аз мисля, че е ценно, когато получаваме нещо даром,  да подаряваме с радост и ние. Защото така можем да запазим топлината си.
Чрез жест,
Чрез изразено внимание...
Чрез задоволената потребност....да бъдем специални!


Който дава, той се благославя. От това, което ви е дал Бог, давайте. Силният всякога дава. Обича го Господ, и аз го обичам. Нищо повече! Не се занимавам с неговия характер. Щом мисля за някого, че е добър, той става добър, щом мисля, че е лош, става лош. Ние сами правим вътре в нас хората да стават добри или лоши. Помислим лошо за един човек, и той мисли лошо. Помислим добро за един човек, и той мисли добро. Не мислете, че ще предизвикате любов без любов. Беинса Дуно



14 коментара:

  1. Здравей, Лени! Ще се радвам да притежавам нещо от твоите прекрасни творения, независимо какво. Всичките ти нещица ми харесват! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Записвам се и аз, макар че вече участвам при Тони. Ще се радвам да получа нещо, изработено от сръчните ти ръце :))

    ОтговорИзтриване
  3. Записвам се и аз, Лени! Не мога да те пропусна в никакъв случай ....и една сгъната хартийка от теб носи идентичността ти и топлите посания ...поста ти е пълен с позитивизъм и откровение, обичам твоите постове и твоите творения...Затова ...нека ме разберат всички тези, които може би изправерих със шанса да съм трета.....

    ОтговорИзтриване
  4. Всъщност аз не знаех точните правила на инициативата, но се заразих от духа й. И мисля, че нещо толкова неизмеримо като добротата и желанието да зарадваш някого, не трябва да бъде ограничавано от строги правила и рамки. Именно затова не поставих ограничение в моята публикация за това кой може или не може да се запише. Не знам дали съм сред първите пет, но ако съм и това не противоречи на твоите правила, с удоволствие ще получа нещо направено от теб - защото знам, че ще е направено и изпратено със сърце и душа.

    ОтговорИзтриване
  5. Хоп и аз се нареждам в петорката - ще си разменим взаимно подаръци. Колко хубаво ще бъде да получа нещо от теб!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Не съм броила къде ще участвам,или искам да получа(съответно-изпратя)тъй като със сигурност ще се объркат сметките,просто на теб ще оставя коментар -за взаимност,при желание от твоя страна,разбира се!Хубави са думите ти!

    ОтговорИзтриване
  7. Le, поздрави за идеята! С тази инициатива за "Предай нататък" подаръците се познавам задочно, но някак никога не съм обичала състезателния характер на тези неща, не обичам да бързам, да преваря, чувствам се малко гузно така.
    Ще се радвам, ако някой прекрасен ден, в пощенската ми кутия има малка сърдечна изненада от теб!
    В същото време аз ще променя малко условието по моята публикация за рождения ден и няма да се огранича с първите 5, а и ще я направя дългосрочна задачката.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  9. ...имах предвид - Благодаря, за заявките ви!
    За мен е радост!Продължавайте и да се записвате и да предавате нататък!

    ОтговорИзтриване
  10. Аз малко ще отклоня от играта.
    Това,което искам да кажа е РАДВАМ СЕ, ЧЕ СЕ ЗАВЪРНА!!!
    С нетърпение ще следя какво ще вадиш от раницата:)

    ОтговорИзтриване
  11. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  12. Много се зарадвах от публикацията ти. Усеща се много твоята липса. Имам чувството,
    че завръщането ще е много грандиозно.

    ОтговорИзтриване
  13. Много хубав пост си написала. Нямам търпение да видя с какво ще зарадваш момичетата. Но за да зарадвам аз теб, ще трябва да ми изпратиш e-mail:-)

    ОтговорИзтриване