понеделник, 24 октомври 2011 г.

Посадих си своето букетче!

Напоследък се занимавам с добре познати форми и модели. Вероятно на повечето от вас вече са омръзнали, но аз за първи път използвам и ми се стори доста увлекателно.

Тази саксийка приготвих като подарък от дъщеря на майка. Исках самата картичка да няма основно послание, а то да се съдържа в изписаното на нея. По-хубаво от това, което ти казва собственото дете (независимо колко е голямо то) едва ли има, и по-мило подаръче от цветя - също.


 или поне аз така виждам нещата.

 
и отзад!

5 коментара:

  1. Ле, прекрасна е! Съвършена красота, пъстрота и съм сигурна, че ще поднесе и най-хубавото послание!

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошно букетче - толкова пъстро и свежо!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е тази саксийка! Наистина си права за посланието, най-ценно е посланието, което дъщерята ще напише за майка си! Но самата саксийка с тези прекрасни цветя според мен си носи едно доста силно послание, па макар и да не е писано черно на бяло!

    ОтговорИзтриване
  4. Хубава!И самодостатъчна, без нужда от допълнително послание!И аз отдавна й се каня,но като все не ми достигат цветята...

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна , страхотна картичка - букет ! :) Отдавна се каня и аз да направя такава от този тип , но твоята се е получила прекрасна ! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване