сряда, 22 септември 2010 г.

Топъл, топъл,..още пари!

Както ви показах преди дни, в моят дом вече всеки ден ухае на топъл домашен хляб.
Още от тази публикация имах идея да направя нещо подобно и предизвикателството на Creative чрез Картичкофурии съвсем ме отведе в тази посока, а и нямаше как да е иначе.
Надявам се да ви хареса. Мини хлебчетата и кифличките, както и кошничката са си мое дело.
И понеже опекох доста, може да очаквате и занапред да 'опъвам трапези'





Както знаем думата"компания" произлиза от "пан"-хляб и "ком"-със, затова и в превод компания значи заедно , с хляба. И ако навремето приятели са били тези, които си споделяли хляба на масата,
то и аз ви 'каня' на ръчен хляб и кифлички и ви желая здраве.
В крайна сметка,
наистина няма по-голям от Хляба,
а и у нас наистина ухае на топъл топъл, топъл  хляб!

Картичката включвам и в Щурото -Let's cook it!, в което отдааавна не съм се включвала!

15 коментара:

  1. wow, ама те като истински направо ... тези кифлички и хлебчета .. и как само ухаяяят ...
    Страхотна е картичката ти, Ле! Изпипана, детайлизирана ... Прелестна!
    А за миниатюрките - нямам думи. Влюбиха ме в себе си оща от пръв поглед!!!
    Много се радвам, че се включи в Уханното предизвикателство при Картичкофуриите с този уханен проект!

    ОтговорИзтриване
  2. Майсторица си ти!Така си напаснала всичко, че имам чувството,че и самата картичка е от някакво многолистно тесто. Като в приказката " Хензел и Гретел". Иде ти да я излапаш цялата!!!!Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Евала! Жестока е!Идеята ти е супер,а миниатюрките са направо размазващи...Ухае...на топъл селски хляб, на земя, на кухня, на уют.Много ми харесва.Браво,Лени:)

    ОтговорИзтриване
  4. Очите ми останаха в тези тестени вкусотии, Ле!
    Просто нямам думи да опиша колко много ми харесва тази твоя картичка! :))
    Ти си истински творец!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна идея и изпълнение,Ле! Миниатюрките са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  6. Права си,няма по-голям от хляба и по-хубав аромат за българина !Майсторски печива си спретнала,докато аз бера гроздето,така че остава само да опънем една българска трапеза!Поздрави големи от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Ле, удивително прекрасна картичка си сътворила.
    Малките хлебчета и кифлички са страхотни, голяма майсторица си :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна идея и невероятно масторство има в тази картичка, Ле! Адмирации!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Ле,лелеееелелееллел,чудо си чудо!!!!!Браво,гледам и невярвам,бравичко,разкошнотийка от всякъде!!!Трябва ти да победиш!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  10. От вчера се чудя какво да ти напиша...Трудно е, когато някой и нещо те впечатлят толкова много, колкото ти и това прекрасно творение - мен. Думите не стигат!
    Влюбих се в тази картичка, цялата е съвършена - от идеята до последното детайлче! Адмирации, Ле!

    ОтговорИзтриване
  11. От всички, които видях по темата, тази най-много ме грабна! И мога да се закълна, че усещам аромата на хляб през екрана :)

    ОтговорИзтриване
  12. Направо съм очарована, толкова идейно, нямам думи!!! Дори вече гласувах за теб!!! Изключителна е!!! Браво!

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасна картичка. Носи се уханието напрясно изпечен хляб от нея. Голям си майстор.

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря на всички ви!
    За мен е ценно и важно и всеки път съм все по-нетърпелива за коментарите ви!

    ОтговорИзтриване